27 Aralık 2021 Pazartesi

Namaz namaz namaz namaz namaz…

Namaz namaz namaz namaz namaz… 

Namazım yok ama bol zikir çekiyorum. 

Olmaz kardeşim, namaz! 

Namaz kılamıyorum ama sadaka veririm hep. 

Lâ! Lâ! lâ! Şimdi hemen abdest hemen namaz!

Zor geliyor bir ömür namaz!

Ömür belli değil cancağızım kalk bir vakitçik namaz!

Namazda aklıma türlü türlü düşünceler geliyor!

Namaz kılmasa da aklına türlü şeyler geliyor. Kalk haydi namaz!

Ama böyle namaz namaz diyerek  insanları namazdan soğutuyorsunuz!

Haydi kalk sen de ısıt din kardeşim, ama önce namaz!

Namaza istemeye istemeye kalkıyorum!

İsteye isteye kalkabilmek için evvela istemeye istemeye namaz! Şimdi hemen namaz!

Allah’tan istiyorum vermiyor, e niye namaz?

İstesen de namaz, istemesen de namaz, verse de namaz vermese de namaz!

İmanımdan şüphe ediyorum. Hâlâ mı namaz?

İmanınından şüphe etmemek için namaz!

Çok işim var yetişmiyor namaz! 

Lütfen bir kontrol et ekran süreni, kaç saat ekrana bakmışsın? Oysa günde sadece bir saat namaz!

Utanıyorum Allah’ın huzuruna gitmeye!

Allah cellecelaluhu bizi hep görüyor. Kapısına boynu bükük gideni affediyor. Hayyyalessalah!


Kayınvalidem gelinler, görümceler, oğullar, damatlar sohbet ederken  odaya girer ve şöyle der: Namaz namaz namaz namaz namaz! Bu arif kadının bu kısa öyküsü beni hep derinden etkiler. Bir şifa duası tüm hastalarımıza!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder