22 Aralık 2021 Çarşamba

Beninki...

 "Müslüman hanımefendilerin ve beyefendilerin emeklerini takdir etmeme neden ayak diriyorsun" diyorum. 


"Ben senin iyiliğini düşünüyorum. Sen herkesi takip edersen, beğenirsen, paylaşırsan şahsiyetsiz görünürsün" diyor. 

"Birincisi, herkes kim? Milyonlarca Müslüman var. Şu kadarının emeklerini takdir etsem çok mu? Bu bana izzetten ziyade kibir gibi geldi" diyorum. 

"Kibir değil. Bu bir ümmet meselesi. Müslümanlar kusursuz görünmeli. Nice kusurları var falan kişilerin. Onları beğenirsen, paylaşırsan bu İslam'ın izzetine halel getirir" diyor.

"Sen nefsim kusursuz musun? Hem Müslümanların kusursuz görünmesi gerektiğini de nereden çıkardın? Ashabı Kiram ki övülmüş bir topluluktu, onların dahi bireysel kusurları vardı. Biz bugünün Müslümanları da teker teker kusurluyuz. Fakat bir ümmet halinde bize bakarsan hepimizi İslam'ı bir yerinden tutup kaldırırken göreceksin" diyorum. 

"Network kuruyor, derler. Yapmacık bu kadın, derler. Bu kadar da herkesi sevmek mümkün değil, derler" diyor. 

"Bunlar birilerinin düşüncesi değil. Bunlar senin heveslerinin yansımaları. Varlığım yalnız senden ibaret değil bunu biliyorum. Ben şimdi sana bunları akleden kalbimle söylüyorum. Bir hayırlı amel işlediğimde o hayırlı amelden de kendine pay istiyorsun. Seni aç bırakıp hırsız etmeden çok doyurup arsız etmeden yoluma devam edeceğim" diyorum. 

"Ben, ben, ben" diyor. 

"Allah, Allah, Allah" diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder