9 Kasım 2021 Salı

Vakıf Çalışmalarımız.



https://www.instagram.com/p/CXNuR9aN6LK/

İnkâr, öfke, pazarlık, depresyon ve kabullenme... Yasın aşamaları... Kendimi her biri haftalar sürmesi normal bu evreleri birkaç saat içinde yaşamak ve çocuklara gülümsemek zorunda kıldığım o gün. Önce inkâr ediyorum. Hayır şu anda tepemizde katillerin füzeleri tur atıyor olamaz. Sonra öfke duyuyorum. Adi herifler! Defolun gidin! Ne işiniz var burada! Sonra pazarlık yapıyorum. Ama bu acı hemen bitecek di mi? Bu acı daha da büyümeyecek di mi? Sonra depresyon, bir yere gidiyoruz kenara çekilip höyküre höyküre ağlıyorum. Sinirlerim boşalıyor. Buz gibi terliyorum. Sonra kabullenme. Ve o anda bu fotoğraf çekiliyor. Hayatımın fotoğrafı değil bu. Hayatımı bu karede sabitleyip bunun üzerine inşa edemem. İşte bu da bir fotoğraf. Rabbime kaç yetim eli öpüşü götürebileceğim. Kaç hâmîsiz dula sarılabileceğim? O dullardan biri ki şunu demişti. "Biz bu evde kadın - çocuk yirmi kişiyiz. Ama şikayet etmiyorum. Biliyorum ki sizin kurduğunuz bu sitenin kapısında güvenlik var. Ben sabah namaza dek namus korkusu olmadan rahat uyuyorum". Böyle bu. Bu böyle gençler. İdlib'e uçakla gidebilsek İstanbul'dan bir buçuk saatte İdlib'de olurduk. Cennet var gençler cennet! Firdevs var. Adn var. Neden girmeyelim?

Benim her ay Çilimli'de ve İdlib'de ciddi ihtiyaç sahibi kişilere yaptığımız harcamalar dolayısıyla 50.000 liradan fazla borcum var. İhtiyaç var mı sorularına yetişemiyorum. İhtiyaç hep var. Bir borcumu bitirir bitirmez hemen çok daha büyük bir borcun altına giriyorum. Kampanya hesabımız şudur.

TR 0800 0100 1026 0000 1975 8265
Ziraat Bankası
Türkiye Diyanet Vakfı Genel Merkez
Türkiye Diyanet Vakfı Çilimli Şubesi

Bu hesaba istediğiniz zaman para yatırabilirsiniz. O gün dağıtırız gönderdiğinizi. Ekip sağlam elhamdülillah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder