2 Kasım 2021 Salı

münacat...

iyileşeceğim biliyorum

kalbime ferahlık veriver
geçecek
hemen beklemem gökten ineni

çiçeği sulamayı unutacağım, ağacı budamayı da
yine böyle olmuştu, hatırlattın

savaştan çıktı maddem mânâm, hatırlattın
onları suya götüreceğim, yıkayacağım ve sonra onların saçlarını
yeni bir cephe açmayacağım onları düşman, ı ıh

görünmeyen orduların varmış gönderir misin
isyanımı naza döndürür müsün
çünkü bu kapıdan ben
o kızı almadan gitmeyeceğim diyen delikanlı gibi ben
ama yine de sana sitem 
başka kapılar açılmaz soğuk onlar onlar yok
o kapılar da sana yalvarır, cilveder onlar da sana

elimden tutacak kullarını gönderir misin 
ama bana izan biraz
kovmayayım tardetmeyeyim üzmeyeyim onları
bilirsin çok yaptım

tabii çok hoş kahrın ama 
lutfun da

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder