1 Kasım 2021 Pazartesi

düğün evi....

(yazışmalar, perşembe, sabah)

-Yola çıkan hareketli konum atsın.
-Biz çıktık.
-Biz de.
-Biz de.
-Annem aşağıda mı? Varış 23 görünüyor. Molalarla geceyarısı olur. Biz merkezde kalalım sabah geliriz.
-Yok yukarıdayız.Tamamdır selametle.

(yazışmalar, cuma, sabah)
-Kahvaltı ettiniz mi geliyoruz?
-Ettik biz gelin.

(baba evi, cuma, sabah)
-Çay varsa tamam. Bir tirogosti yallah.
-Yaptım ben. Yumurta da yaptım oturun.
-Süper. Hadi bir an evvel.Telaşe başlar. 
-Annemin kıyafet hangisi? Ooo, süper. 
-Seninki yenge?
-Her zamanki.
-Anam anam kim var orada, ha amcası çık çık çocuk altına yapacak.
-Kız bu çocukların hali ne? Ayşe yengenin ineklerini aşağı tarlaya götürdük diyorlar, çamur içindeler, nerede bu çocukların anası babası?
-Ya bırak nerde bulacaklar bir daha çamuru.
-Ey gidi dünya!
-Ya şu ütüyü ışığı yanıyorken kullanmayın bütün ütü masası su olmuş.
-Gelin kuaföre gidecek mi?
-Yok evde halledecekler.
-Ya Allah aşkına bir gün de çalışmasan olmaz mı?
-..
-Çarşıdakileri arasana pembe süslü toka alsınlar bizim kıza.
-Biz aşağı erken ineceğiz bak çocukların yedek eşyaları burada cihazı da unutma.
-Gençler nerede?
-Varmak üzerelerdi, aha da geldiler.
-Hoş geldiniiiz.
-Ütü masasını kaldırın çocuklar koşuyor.
 -Ya benim telefonumu biri çaldırsın.
-Bitti mi serumu? Ah çok şükür gözün açılmış. Aynı ben de öyle olmuştum yirmilik diş çekildikten sonra.
-Doktor, hemşire, psikolog, hoca her türlü gelin var iyileştirin şu kadını da.
-Ayakkabı kutumu bulamıyorum.
-Ben aşağı iniyorum. Hayde!
-Çocuklara film bul, maç var bu akşam.

(cumartesi,düğün evi,akşam)
-oy koptum koptum o çocukların peşine.
-Allahını seven çay koysun öldük çaysızlıktan.
-Parolu olan var mı ha bu mikrenim azdı.
-Sarma bitmiş dolmaları ısıtıyorum.
-Nohutu?
-Isıt ısıt aç olan yesun. 
-Pilav yok pilav yapıcam valla açım ben.
-Yenir yenir yap. 
-Kız adamlar kestanenin hepsini mi yemiş. Allahum!
-Şu çayı içeyim yemin ediyorum başka şey istemem.
-Telefonumu buraya koymuştum nerede?
-Kimin arabasıyla indin sen aşağı sabah oraya bakın oradadır evin altını üstüne getirdik.
-Çocuklar siz mi aldınız bak söyleyin kızmıcam.
-Haydi sofraya haydi.
-Filtre kahve var mı?
-Hadi yemek bitsin vampir köylü oynıcaz.
-Maç kaç kaç?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder