19 Ekim 2021 Salı

var işte var...

Nerede olursan ol, oradan Allah'a bir çıkış kapısı var. Ne yapmış olursan ol, oradan bir dönüş var. Var işte var. Bin kere tevbeni bozsan da var. Doksan dokuz maktûlüne yüzüncüyü eklesen de var. Oradan bir dönüş var. Şeytan çatlasa, patlasa da var oradan bir dönüş. Dön demiyorum kuzum sen zaten dön denilmesini istemezsin. Bırak bu işleri denmesini istemezsin. Var mı diyorsun kapıma dayanıp yok dememi istiyorsun. Yok deyince beni öldürmenden korktuğumu mu sanıyorsun? Üzerime kocaman bir çizgi çekip kara listeye almandan mı korkuyorum? Hadi ordan. Ne korkacağım ulan senden! Kendini yırtsan da, o kapılar kapalı dedirtemeyeceksin bana! Çünkü açık ulan o kapılar!


Kapıları kapalı bir Tanrı mı anlattılar sana bugüne değin? Hayır hayır hayır. Öyle değil Rabbimiz. Öyle değil kardeşim. Dön demiyorum. İliğinle kemiğinle biliyorsun o kapıların kapanmadığını diyorum. Sana ne anlatılmış olursa olsun içinden gelen o ilâhi tınıyı duyman engellenemez diyorum. Vicdânının sesini susturmak için neler ettin bak susmadı diyorum. Susmaz. Susmayacak. Ettiğin nazlarla anne babasının sınırlarını deneyen bir çocuk gibisin ama o çok şefkatli hemen tokat atmıyor biliyorsun. Mühlet veriyor, tahammül ediyor o sen bunu da biliyorsun söyletme beni. Olmadı işte olmadı ne yapsan da doymadı çünkü o doymaz ve tabii sen bunu da. Ah ciğerpârem ah. Sen bunu da. Niye kapıma geldin sen bunu da. Sanki ben bir naneyim ama sen bunu da. Dertli derdini dertliye açardı ben bunu da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder