1 Ocak 2022 Cumartesi

Hede Hödö

İnsan davranışlarını tanımlayan bir cümle okuduğumda aklıma hemen birileri gelirdi. Odağım kendim değildim. "Bazı insanlar hede hödödür" cümlesini okuduğumda "ben hede hödö müyüm" demezdim. "Evet, bence Nicole çok hede hödö" derdim. O işte hemen olmamalıymış. Çook sonra gelişmeliymiş o tavır. Evvela bir yaş kemale ermeliymiş, hem akleden kalp gelişmeliymiş. Önce nefsini iyice bir terbiye etmeliymiş. Ancak bunlardan sonra başka kişilerin nefslerini gözlemlemeye başlayabilirmiş insan. Bilmiyordum. Gazzalimiz öğretti.

Ha şimdi gelmiyor mu insanlar aklıma? Tabii geliyor. Ama püfff, üflüyorum gidiyor düşünselinden çekip çıkardığım o nefsâni hissiyat. Herkes yerinde iyi olsun. Evlerden ırak bacım kimseye de elleşmem. Kimsenin de yerinde gözüm yok. Allah'ım hayırlara çıkarsın herkesi. Kariyer planım bir tekkeye mürid yazılmak gurbanınız olam içiniz rahat olsun ben o ligde oynamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder